Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο Σχολικού Έτους 2018-2019

ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ « ΝΕΡΟΜΠΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΝΟΤΕΣ» ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ  στις 2 ΜΑΙΟΥ 2018 έως 19 ΜΑΙΟΥ 2018 

Στο Ιδιωτικό Νηπιαγωγείο μας   εγγράφονται παιδιά που έχουν γεννηθεί  από 1/1/2013 έως 31/12/2013  και είναι υποχρεωτική εκπαίδευση.

Η βεβαίωση παρακολούθησης που θα σας δοθεί με τη λήξη του σχολικού έτους  είναι απαραίτητη για την εγγραφή του νηπίου στο Δημοτικό.

Θα χαρούμε να σας ενημερώσουμε αναλυτικότερα για το εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα.

ΩΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:  10.00 πμ – 2.00μμ

ΤΗΛ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:  210 5692847

Δ/ΝΣΗ:  ΑΘΗΝΑΣ 47 ΑΙΓΑΛΕΩ

 
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Ο ρόλος του Νηπιαγωγείου είναι η ομαλή και πολύπλευρη ανάπτυξη και κοινωνικοποίηση του κάθε παιδιού.
Σκοπός του Νηπιαγωγείου μας είναι να βοηθήσει τα μαθητές μέσα σ΄ένα ασφαλές και πλούσιο, σε ερεθίσματα περιβάλλον να εξερευνήσουν με τις αισθήσεις, να δημιουργήσουν ιδέες και να οικοδομήσουν τη γνώση.
To Πρόγραμμα Σπουδών διδάσκεται με σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας
Ομαδοσυνεργατική μάθηση
Μέθοδος project
Διαθεματική προσέγγιση
Βιωματική μάθηση
Παιγνιώδης τρόπος διδασκαλίας
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ενδεικτικά ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ….

ΓΛΩΣΣΑ

1. ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (ΟΜΙΛΙΑ ΑΚΡΟΑΣΗ)
Μαθαίνουν να διηγούνται/αφηγούνται /περιγράφουν επιχειρηματολογούν
Εμπλουτίζουν τον προφορικό τους λόγο και αποκτούν σταδιακά φωνολογική επίγνωση

2.ΑΝΑΓΝΩΣΗ
Μαθαίνουν να κατανοούν μια διήγηση ,τους κανόνες ενός παιχνιδιού
Να απομνημονεύουν μικρά κείμενα /Να εντοπίζουν μικρές λέξεις
Να αποκωδικοποιούν γράμματα (πεζά κεφαλαία)

3.ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΓΡΑΠΤΗ ΕΚΦΡΑΣΗ
Να κατανοήσουν τη σημασία της γραφής ως μέσο επικοινωνίας και έκφρασης
Να κάνουν προσπάθειες αυθόρμητης γραφής και να ενθαρρύνονται να γράφουν

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Nα οικοδομούν σταδιακά την έννοια των αριθμών
Να ερμηνεύουν γενικά στοιχεία του κόσμου μέσα από διαδικασίες παρατήρησης περιγραφής ,σύγκρισης, ταξινόμησης, αντιστοίχισης σειροθέτησης
Να κατακτήσουν τις έννοιες χρωμάτων σχημάτων
Να κατακτήσουν βασικές χωροχρονικές έννοιες

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

1. ΑΝΘΡΩΠΟΓΕΝΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ
Να αυτοεξυπηρετούνται και να αναπτύξουν αυτοεκτίμηση
Να αναπτύξουν ικανότητες συνεργασίας και ομαδικού πνεύματος
Να αποδέχονται τη διαφορετικότητα
Να κατανοούν και να αναγνωρίζουν τη σημασία των ηθικών αξιών όπως φιλία, σεβασμός στο περιβάλλον, στα ζώα στους άλλους στον εαυτό μας
Να γνωρίσουν βασικούς κανόνες κυκλοφοριακής αγωγής
Να γνωρίσουν την συμβολή των μέσων μεταφοράς και επικοινωνίας

2. ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ
Να διευρύνουν τις γνώσεις τους για τον ανθρώπινο οργανισμό, το ζωικό και φυτικό κόσμο μέσα από την παρατήρηση/πειραματισμό
Να αποκτήσουν γνώσεις για μαγνήτες, πηγές ενέργειας μετεωρολογικά φαινόμενα …

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗ

1. ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
Να χρησιμοποιούν την φαντασία τους και να καλλιεργήσουν την δημιουργικότητα τους
Να σχεδιάζουν να ζωγραφίζουν να πλάθουν να πειραματίζονται σε πολλές τεχνικές και να εκφράζουν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο τα συναισθήματα τους
Να γνωρίσουν έργα τέχνης (μεγάλων ζωγράφων)

2. ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
Να εκφράζονται με το ελεύθερο δραματικό παιχνίδι να αναπτύσσουν τη γλώσσα την επικοινωνία το συναίσθημα
Να οργανώνονται σε ομάδες και να δημιουργούν ένα έργο (κατασκευή, κουκλοθέατρο χοροθεατρική παράσταση καλλιτεχνικά δημιουργήματα
Να αποκτήσουν θεατρική παιδεία και πνεύμα συνεργασίας και αλληλεγγύης

3. ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Να αναπτύξουν την κινητικότητα τους και τη σωματική τους δραστηριότητα
Να σέβονται τους κανόνες των παιχνιδιών και να αντιληφθούν την έννοια της Ολυμπιακής Ιδέας

4. ΜΟΥΣΙΚΗ
Να εξοικειωθούν με το ρυθμό τις μουσικές έννοιες και τα μουσικά όργανα
Να χρησιμοποιούν τα μουσικά όργανα και να αναπαράγουν μουσικά ακούσματα
Να ακούν διάφορα είδη μουσικής και να εκφράζονται συναισθηματικά

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Να έρθουν σε επαφή με τον υπολογιστή και τις κυριότερες μονάδες του και να κατανοήσουν τη σωστή χρήση του και τη χρησιμότητα του

ΑΓΓΛΙΚΑ
Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου έρχονται σε πρώτη επαφή με τα αγγλικά μέσω του παιχνιδιού με πλούσιο και κατάλληλο για την ηλικία τους οπτικοακουστικό υλικό

ΕΠΙΠΛΕΟΝ Δραστηριότητες που οργανώνονται στη διάρκεια της σχολικής περιόδου και στοχεύουν σε

ΑΞΙΕΣ ΖΩΗΣ– Να μάθουν τα παιδιά το «ΠΩΣ» και όχι το «ΤΙ» να σκέφτονται Να αναπτύξουν τις ατομικές και κοινωνικές του δεξιότητες με έμφαση στη διαχείριση συναισθημάτων και στην επίλυση προβλημάτων

ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ /ΘΕΑΤΡΟ
Οργανώνουμε τις επισκέψεις σε τρία στάδια
α) προετοιμασία παιδιών για την επίσκεψη
β) επίσκεψη
γ) δραστηριότητες μετά την επίσκεψη

ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΕΥΖΩΙΑ

ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ

ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ME HΘΟΠΟΙΟΥΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΕΠΙΠΛΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

1. ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (ΜΠΑΛΕΤΟ ΣΤΙΒΟΣ)

2. ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ